Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Att ta tåget från Sverige till Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1191915" data-attributes="member: 118552"><p>Trevligt skrivet! Jag har själv åkt tåg till alperna flera gånger och det är inte så tokigt. Det var iofs på den tiden när man kunde gå på nattåget i Köpenhamn vid sjutiden på kvällen. Det var lagom att köpa med sig några smörrebröd och lämplig dryck till dessa! Sedan vaknade vi i Basel för vidare tåg til Chur och sedan buss till Flims. En annan gång åkte vi hela vägen till Bad Gastein med tåg via München. (Sedan tror jag att de fattigare på jorden som drabbas av klimatförändringar kanske inte är så imponerade om de allra rikaste som ägnar sig åt en onödig och miljöförstörande sport sparar in koldioxidutsläpp lite på marginalen med val av transportmedel.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1191915, member: 118552"] Trevligt skrivet! Jag har själv åkt tåg till alperna flera gånger och det är inte så tokigt. Det var iofs på den tiden när man kunde gå på nattåget i Köpenhamn vid sjutiden på kvällen. Det var lagom att köpa med sig några smörrebröd och lämplig dryck till dessa! Sedan vaknade vi i Basel för vidare tåg til Chur och sedan buss till Flims. En annan gång åkte vi hela vägen till Bad Gastein med tåg via München. (Sedan tror jag att de fattigare på jorden som drabbas av klimatförändringar kanske inte är så imponerade om de allra rikaste som ägnar sig åt en onödig och miljöförstörande sport sparar in koldioxidutsläpp lite på marginalen med val av transportmedel.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Att ta tåget från Sverige till Chamonix
Tillbaka
Topp