Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bedömningen av de nya OS-grenarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fo_Ja" data-source="post: 1176312" data-attributes="member: 44852"><p>Tack FIS för att ni visar någon form av ödmjukhet inför en ny uppgift. Tack AFP för att ni har en rätt bra organisation och tack åkarna för att ni ställer er upp och vädrar lite oro över den här jävla cirkusen.</p><p></p><p>Jag tror egentligen inte helt på tävlingar förutom för att visa upp "sporten" jag kallar livsstil. Men om man ändå ska ha tävlingar och av någon anledning den typen av tävlingar som FIS och OS tycker jag att det är viktigt att den industri och grupp av utövare som startat och hållit upp hela friskidåkningsscenen får kliva fram och hjälpa till i även den nya organisationen. De närmsta åren kommer vara väldigt viktiga för att forma och antagligen delvis gjuta vad det är vi gör, så alla måste göra sitt för att det ska bli rätt, enligt oss.</p><p></p><p>Jag hoppas bara att tävlingarna inte tar över den livsstilen som trots allt grundades ur missnöjen med de organisationer som nu kommer ta över en rätt stor del av exponeringen. Jag är filmproducent och vill att vi ska kunna fortsätta få betalt(jävligt lite i nuläget men vi hoppas på förbättringar) för att visa upp det fria, kreativa och-enligt oss- Snygga och individuella med skidåkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fo_Ja, post: 1176312, member: 44852"] Tack FIS för att ni visar någon form av ödmjukhet inför en ny uppgift. Tack AFP för att ni har en rätt bra organisation och tack åkarna för att ni ställer er upp och vädrar lite oro över den här jävla cirkusen. Jag tror egentligen inte helt på tävlingar förutom för att visa upp "sporten" jag kallar livsstil. Men om man ändå ska ha tävlingar och av någon anledning den typen av tävlingar som FIS och OS tycker jag att det är viktigt att den industri och grupp av utövare som startat och hållit upp hela friskidåkningsscenen får kliva fram och hjälpa till i även den nya organisationen. De närmsta åren kommer vara väldigt viktiga för att forma och antagligen delvis gjuta vad det är vi gör, så alla måste göra sitt för att det ska bli rätt, enligt oss. Jag hoppas bara att tävlingarna inte tar över den livsstilen som trots allt grundades ur missnöjen med de organisationer som nu kommer ta över en rätt stor del av exponeringen. Jag är filmproducent och vill att vi ska kunna fortsätta få betalt(jävligt lite i nuläget men vi hoppas på förbättringar) för att visa upp det fria, kreativa och-enligt oss- Snygga och individuella med skidåkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bedömningen av de nya OS-grenarna
Tillbaka
Topp