Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bedömningen av de nya OS-grenarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jibbkrille" data-source="post: 1176313" data-attributes="member: 33010"><p>Bara jag som tycker hela os grejen är blaj?</p><p>Jag var tex på redbull big air 02 och 03 i åre. Det kändes ju mer som show än en tävling. Man fick ett roligt intryck av det hela. OS kommer bli alltför mycket fokus på att vara bäst och nu med alla dessa tripplar som man då lika gärna kan kolla på den gamla freestyle grenen som redan finns i OS. Jibbing är ju fan show och ingen gymnastik sport. Ei byt ut tripplarna mot feta zeros, ser hellre en stor 180 än en hetsig trippel cork. kolla tex pep fujas del i focused, de e jibbing för mig ialf :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jibbkrille, post: 1176313, member: 33010"] Bara jag som tycker hela os grejen är blaj? Jag var tex på redbull big air 02 och 03 i åre. Det kändes ju mer som show än en tävling. Man fick ett roligt intryck av det hela. OS kommer bli alltför mycket fokus på att vara bäst och nu med alla dessa tripplar som man då lika gärna kan kolla på den gamla freestyle grenen som redan finns i OS. Jibbing är ju fan show och ingen gymnastik sport. Ei byt ut tripplarna mot feta zeros, ser hellre en stor 180 än en hetsig trippel cork. kolla tex pep fujas del i focused, de e jibbing för mig ialf :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bedömningen av de nya OS-grenarna
Tillbaka
Topp