[Artikel] Bildspecial: 2020-års skidor

Redaktionen

Aktiv medlem
black-crows-1-750x380.jpg

Redan nu har vi fotat nästa års skidor från Salomon, Head, Black Diamond, Black Crows, Atomic och alla andra stora skidmärken. Här är skidorna som kommer till säsongen 2019/2020.

Läs hela artikeln:

liol

Ny medlem
Trenden är mörka och stilrena skidor. Förutom stöckli och elan som ser riktigt stökiga ut!
Man kommer inte se skillnad mellan märken i backen.
Jag vill ju kunna säga. "Fan vad bra den där kör, aha han kör på ett par atomic. Man kanske borde skaffa sånna!"

MnO

Aktiv medlem

@johngustafsson Det är en juniorskida som byggs tillsammans med grupp kids i Åre efter vad jag har hört. Kommer att finnas i 140, 150 och 160cm om den initala infon jag hörde för ett tag sedan stämmer. Skidan på bilden är förmodligen en prototyp utan den färdiga grafiken och är nog mest på plats för att visa att det är något på gång. Mig veterligen Åre-kidsen testa protos i vinter och sen kommer väl den i butik nästa år om allt går som det ska gissar jag. En junior-Opinion/Mothertree med andra ord, vilket säkerligen uppskattas inom målgruppen.

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp