Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bildspecial: 2020-års skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1192165" data-attributes="member: 12152"><p>[USER=154180]@johngustafsson[/USER] Det är en juniorskida som byggs tillsammans med grupp kids i Åre efter vad jag har hört. Kommer att finnas i 140, 150 och 160cm om den initala infon jag hörde för ett tag sedan stämmer. Skidan på bilden är förmodligen en prototyp utan den färdiga grafiken och är nog mest på plats för att visa att det är något på gång. Mig veterligen Åre-kidsen testa protos i vinter och sen kommer väl den i butik nästa år om allt går som det ska gissar jag. En junior-Opinion/Mothertree med andra ord, vilket säkerligen uppskattas inom målgruppen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1192165, member: 12152"] [USER=154180]@johngustafsson[/USER] Det är en juniorskida som byggs tillsammans med grupp kids i Åre efter vad jag har hört. Kommer att finnas i 140, 150 och 160cm om den initala infon jag hörde för ett tag sedan stämmer. Skidan på bilden är förmodligen en prototyp utan den färdiga grafiken och är nog mest på plats för att visa att det är något på gång. Mig veterligen Åre-kidsen testa protos i vinter och sen kommer väl den i butik nästa år om allt går som det ska gissar jag. En junior-Opinion/Mothertree med andra ord, vilket säkerligen uppskattas inom målgruppen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bildspecial: 2020-års skidor
Tillbaka
Topp