Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] British Airways slänger ut surfbrädorna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 1150886" data-attributes="member: 29566"><p>Den enas död är den andres bröd. Andra flygbolag kommer GIVETVIS att snappa upp på denna nyhet och erbjuda/annonsera speciellt för resenärer med surfutrustning. Vidare är BA är knappast det enda flygbolaget man kan flyga med heller, inte direkt så att dem har 50% av marknaden, så vi behöver nog inte oroa oss.. Vidare kan det vara intressant att veta hur dem ställer sig till kitesurfing utrustning? Och om den är packad i en kite-golfbag? Och när faaaaan ska de tvinga överviktiga att betala övervikt på deras feta kroppar på flygbolag egentligen? Va fan ska jag betala pengar för att ha 10 kg extra om jag väger 70 själv när en tjock fan kan klampa in med 150 pannor och inte betala en buck?!? Många frågor, få svar..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 1150886, member: 29566"] Den enas död är den andres bröd. Andra flygbolag kommer GIVETVIS att snappa upp på denna nyhet och erbjuda/annonsera speciellt för resenärer med surfutrustning. Vidare är BA är knappast det enda flygbolaget man kan flyga med heller, inte direkt så att dem har 50% av marknaden, så vi behöver nog inte oroa oss.. Vidare kan det vara intressant att veta hur dem ställer sig till kitesurfing utrustning? Och om den är packad i en kite-golfbag? Och när faaaaan ska de tvinga överviktiga att betala övervikt på deras feta kroppar på flygbolag egentligen? Va fan ska jag betala pengar för att ha 10 kg extra om jag väger 70 själv när en tjock fan kan klampa in med 150 pannor och inte betala en buck?!? Många frågor, få svar.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] British Airways slänger ut surfbrädorna
Tillbaka
Topp