[Artikel] Burton uppmanar till snowboarduppror

Hmm jaha, intressant.

Det är ju ett rätt konstigt koncept det här med att förbjuda snowboardarna, men frågan är om det inte blir kontraproduktivt att sporra folk till brytande av regler.
Man skapar ju knappast en bättre acceptans av brädåkare genom att invadera stället och göra allt för att reta gallfeber på skidåkarna och pistwaffen.

Därmed inte sagt att jag tycker det är rätt skoj och hoppas på några roliga filmer... ;)

helt sinnesjuk att förbjuda brädåkare .. undra vad som skulle hända om ngt ställe skulle föbjuda skidåkare....

Jag lovar att det var roligare förr när man INTE fick åka snowboard i de svenska backarna och liftsystemen. Men det finna fortfarande saker att protestera mot. Tex åk med båda fötterna i bindningarna i släpliften och vägra åk med fångrem. Provocera liftpersonalen ordentligt och ju fegare de är att ta egna beslut ju mer provocerar du dem genom att säga att de inte vågar ta egna beslut. Då blir de så rädda att de till slut ringer polisen och du har startat en skön scen! Filma det och skicka till mig så lägger jag upp det på http://skidforbundetsuger.blogspot.com

orka edna tid och penar för att förbjuda snowboard,de e ju som att förbjuda skidåkare i backen

Gillar när dom far runt och klappar ass! :D
som Mac sa, Helt sinnesjukt att förbjuda brädåkare.

Idiotiskt att ge gratis marknadsföring till 4 skidområden som uppenbarligen hatar snowboardåkare. Bojkotta skiten ur dom istället!!! Skulle aldrig betala liftkort hos någon av dom. Det finns 100 tals bra områden som gillar brädåkare. Stöd dom!
Jake B försöker bara öka försäljningen av Burton...
Och puckona på filmerna gör ju bara att snowboard blir ändå mer hatat??? Fast det ser kul ut;-)
Gott nytt på Er!

Land of the free,,haaaaaaa,,,,men det var samma sak i riksgränsen 1978-82, vi fick inte ens gå upp i backen trots allemansrätten. Dom kom och plockade ner oss med skoter,,:-),,men det var rätt skoj.

tycker att det är bra att snowboardåkare inte får åka, dom förstör fan bara, sitter bakom krön å pajjar hoppen, sen så förstöör dom landningarna med...

ooh ere beef mellan snowboard och skidor i usa nu eller? ;)

fett skön film, värsta rebellerna =)

jag har varit i deer valley, det är inget o ha..så ja tycker brädboysen ska skita i den orten över huvudtaget...
bratarnas brat by..åre,sthlm,verbier o alla dessa kullminerar i deer valley..
riktig håla

fy fan va rätt! älska filmen.. dumaste jävla grej jag har hört att stänga av snowboard åkare!
hoppas det blir många brädåkare som kommer att åka!!!

Hahaha sköna fördomar idioterna dom filma mellan åken hade då! ;p
Okej om dom inte tillåter pulkaåkning i liftarna och backarna det kan jag kanske förstå men helt jävla sjukt att förbjuda snowboardåkare.
Skön film, hoppas på fler!

Fan vad löjligt att förbjuda snowboardåkning i sånna hära skidorter, bra att dom gör sånt här för attt protestera!
Filmerna var nice!

Grymt!
ALTA är riktigt nice på skiis, o det skulle rocka om man fick
dra några ettor där med bräda!

att förbjuda snowboard är ju ett rasitiskt påhopp egentligen. det är ju ungefär samma sa k som att förbjuda en kultur. då kan dom ju när dom ändå håller på förbjuda alla jibbare att åka där...

åsså man ser ju fett heller en snowbourd åkare som jibbar en en t.ex full dansk i jeans å kofta å plogströrtlopp

Ja, dåligt är det att förbjuda snowboard.. Men vafan, vissa av dom som åker där åker ju in i folk som är där för att lära sig åka? Hur jävla moget e d? Skit i dom där jävla orterna istället, finns mycket bättre orter i nord amerika.

Peace

Och sist kommer Der Kleine Liftwaffe \/
||
\\\
----

Men min poäng med dessa tre inlägg är förbjud inte snowboarding. Förstör inte för andra.

Snowboard ojojoj, det är så gött:D
Ofta någon tönt förbjuder det!
Förbjuda skidor hade jag lackat och hade någon lackat tillbaka hade han fått smäll på käften!
Burton FFS

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp