[Artikel] CR Johnson till 4Frnt

kolla in 4frnt hemsida för mer info. Han lixom alla andra 4frnt delägare kommer ha en egen skida. Blir sjukt kul att se vad han kokar ihjop. Han är ju trots all Mr BM goes jibbin down the line!

"Strax innan CR Johnson tog hem Freestyle.ch i slutet av september meddelade 4FRNT att CR blir skidmärkets nya teamåkare."

någon här på freeride som inte är speciellt påläst ser jag. senast CR tävlade var flera år sedan. man kanske ska kolla upp lite saker innan man hittar på tävlingsresultat.

Idag 10:06 Av: JWester
"Strax innan CR Johnson tog hem Freestyle.ch i slutet av september meddelade 4FRNT att CR blir skidmärkets nya teamåkare."

någon här på freeride som inte är speciellt påläst ser jag. senast CR tävlade var flera år sedan. man kanske ska kolla upp lite saker innan man hittar på tävlingsresultat.

Ja detta är ju helt fel med CR

samma år som han skada sig vade sista.. så oj oj det är inte så länge sen.. ICER AIR HALLÅÅÅÅ!

Efterlyser lite bättre koll hos Redaktionen. Författaren av den här artikeln har uppenbarligen sämre koll än 70-80% av den här sidans medlemmar. Person i fråga borde kanske söka sig till Aftonbladet. Där har de överseende med sånt här.

Skämmes!

Fyfan vad pinsamt freeride, min lillasyster på 7 år skrek att freerides redaktion var tards. hon gillade er inann. men det gør hon verkligen inte længre.

Idag 14:20 Av: ekdahl
Fyfan vad pinsamt freeride, min lillasyster på 7 år skrek att freerides redaktion var tards. hon gillade er inann. men det gør hon verkligen inte længre.

Stackars flicka hoppas hon inte får men för livet och blir som sin storebror! hehe

^ hoho, cool kille. om inte jag minns fel så var du som whinade en jävla massa och tjallade till johan för att jag tyckte att du blev ägd. kasta inte sten i glashus

Cr är grym som fan, coolt att han hamnade på 4Frnt. Jävligt starkt å komma tillbaka efter krashen. Sen så va han ju inte först med att dra 1440, det finns ju nån hurtig gymnast som gör 1800 eller va det blir på NM 1995.

ja herregud, trist för schiller att bli blåst på konfekten av en åkare utan startnummer.. bara lämna över bucklan mannen!

väldigt tråkigt tycker jag, att svika salomon som han har kört för hela livet innan det här. men det ligger väl en bra anledning bakom (pengar?)

Igår 17:02 Av: ekdahl
^ hoho, cool kille. om inte jag minns fel så var du som whinade en jävla massa och tjallade till johan för att jag tyckte att du blev ägd. kasta inte sten i glashus

Yez, fight, fight!!!

Nä lite fel blev det väl i den här texten... sånt händer ibland. Inget alla behöver gråta över kanske

Tillbaka
Topp