Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Duckstance – för eller emot
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kilen" data-source="post: 1166260" data-attributes="member: 84603"><p>Bra artikel...men jag tycker att det inte framgår tydligt nog att "duck" inte är för alla skidor. Hendryx har utvecklat sina skidor map duckkonceptet det har inte de andra tillverkarna gjort. Det jag igentligen vill säga med detta är att duck först kommer till sin rätt när man åker på skidor som är utvecklade för det...från en redan frälst...till er andra...jorden är inte platt ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kilen, post: 1166260, member: 84603"] Bra artikel...men jag tycker att det inte framgår tydligt nog att "duck" inte är för alla skidor. Hendryx har utvecklat sina skidor map duckkonceptet det har inte de andra tillverkarna gjort. Det jag igentligen vill säga med detta är att duck först kommer till sin rätt när man åker på skidor som är utvecklade för det...från en redan frälst...till er andra...jorden är inte platt ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Duckstance – för eller emot
Tillbaka
Topp