Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Film: Vad ska vi med stavar till?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olangu" data-source="post: 1294203" data-attributes="member: 71311"><p>Jag har de senaste fyra åren kört utan stavar. Tycker min teknik blivit mycket bättre och känner aldrig att jag saknar något.</p><p>Stavarna ligger i ryggan tillsammans med stighudarna om det blir att gå uppåt!</p><p></p><p>Jag kör mest lössnö...</p><p></p><p>En modern skida kommer häva rotationen och få dig att gå åt andra hållet när du trycker ner den i backen. Vi åker inte på 215 skidor utan radie längre, eller monoski... Så pinnarna känns rätt förlegade!</p><p></p><p>Tittar man på experterna så använder de fasen inte stavarna heller, oavsett disiplin:</p><p>[MEDIA=youtube]WsQiFH7Ebxs[/MEDIA]</p><p>[MEDIA=youtube]Dn5s-0cYJeI[/MEDIA]</p><p>[MEDIA=youtube]i2Y0byB1Mr0[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olangu, post: 1294203, member: 71311"] Jag har de senaste fyra åren kört utan stavar. Tycker min teknik blivit mycket bättre och känner aldrig att jag saknar något. Stavarna ligger i ryggan tillsammans med stighudarna om det blir att gå uppåt! Jag kör mest lössnö... En modern skida kommer häva rotationen och få dig att gå åt andra hållet när du trycker ner den i backen. Vi åker inte på 215 skidor utan radie längre, eller monoski... Så pinnarna känns rätt förlegade! Tittar man på experterna så använder de fasen inte stavarna heller, oavsett disiplin: [MEDIA=youtube]WsQiFH7Ebxs[/MEDIA] [MEDIA=youtube]Dn5s-0cYJeI[/MEDIA] [MEDIA=youtube]i2Y0byB1Mr0[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Film: Vad ska vi med stavar till?
Tillbaka
Topp