[Artikel] First Tracks för 165 000 kronor

Redaktionen

Aktiv medlem
Hur mycket är det värt att ha möjligheten att kunna ta de första åken i backen innan liften öppnar för allmänheten? Den amerikanska skidorten värderar möjligheten till 165 000 kronor, så mycket kostar nämligen deras <i>Ultimate Ski Pass.</i>

Läs hela artikeln:

Jag hade ändå försovit mig, dom borde ha ett natt pass istället! Så att man får åka efter dom har pistat på kvällen! :D

"För ditt 160 000 kronors-liftkort får du också (...) träffa damerna i det amerikanska alpina landslaget."

Undrar hur de uppskattat värdet här?
Hur mycket är det värt att åka puder?
Hur mycket är det värt att träffa damerna?

Sätter man sprätt på 100 lök på krogen kommer säkert en viss typ av damer flockas kring dig, och då har du fortfarande 65' kvar till en heli-vecka!

Vilka dumheter. Det här får mig knappast vilka besöka stället. Inte bra pr i mina ögon.

Det klingar helt fel i mina öron också. De borde snarare framföra det som ett sätt att sponsra de lokala skolorna, att få dit världscupen och satsa på framföra vikten för det lokala. Denna sponsring innebär också att man också får lite förmåner..

Fortfarande dum idé dock

Sjukt att folk betalar för att gå upp typ klockan 5 när man kan sova till 9+ i vanliga fall.

Tillbaka
Topp