Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Free Radicals i Göteborg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MackanW" data-source="post: 1166438" data-attributes="member: 28948"><p>Som Sim_sum måste jag poängtera att vi också hade biljetter och var där ca. 21.30, stod i kö i cirka 1h 30min för att en vakt sedan ska komma och säga att "oavsett biljett eller inte komer ingen i kön in". Vi var 12st som väntat på det här sen sommarn, det är ju liksom säsongstarten... </p><p></p><p>Trädgårn brukar ligga lågt i nivå på att sköta köer med dålig attityd ur min egen synvinkel men snackade men en grym vakt som tyckte biljettgrejen är knas. Varför i snögudens namn släppts biljetter varje år men likt förbannat är det fullt innan 22.00 och hälften av biljetterna står utanför. Luktar surt arrangemang så in i mina egna skor. Hade gärna betalt för ett serist arrangemang mot att komma in. SISTA GÅNGEN! Tack för en dålig kväll... I år igen!</p><p></p><p>Arrangörerna själva kan mer än gärna kommentera och förklara varför de tappar klass!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MackanW, post: 1166438, member: 28948"] Som Sim_sum måste jag poängtera att vi också hade biljetter och var där ca. 21.30, stod i kö i cirka 1h 30min för att en vakt sedan ska komma och säga att "oavsett biljett eller inte komer ingen i kön in". Vi var 12st som väntat på det här sen sommarn, det är ju liksom säsongstarten... Trädgårn brukar ligga lågt i nivå på att sköta köer med dålig attityd ur min egen synvinkel men snackade men en grym vakt som tyckte biljettgrejen är knas. Varför i snögudens namn släppts biljetter varje år men likt förbannat är det fullt innan 22.00 och hälften av biljetterna står utanför. Luktar surt arrangemang så in i mina egna skor. Hade gärna betalt för ett serist arrangemang mot att komma in. SISTA GÅNGEN! Tack för en dålig kväll... I år igen! Arrangörerna själva kan mer än gärna kommentera och förklara varför de tappar klass! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Free Radicals i Göteborg
Tillbaka
Topp