[Artikel] Free Radicals i Göteborg

Redaktionen

Aktiv medlem
Free Radicals premiärvisning i Göteborg är lika självklar som den är uppskattad. I helgen samlades skidintresserade på Trädgårn för att se Niklas Allestig och Henrik "Bergman" Anderssons senaste alster.

Läs hela artikeln:

e så jävla sur på trädgårn dom släppte in folk med och utan biljett så säger dom att man måste ha bviljett står i den jävla kön i en timma sen va de fullt trotts att man hade biljett och fick inte se filmen!! jävla dåligt att släppa mer biljetter än man klarar annars

mm kön va galet lång! Annars tycker jag faktiskt att filmen var en besvikelse. Annars ett bra tryck på Trädgårn.

Som Sim_sum måste jag poängtera att vi också hade biljetter och var där ca. 21.30, stod i kö i cirka 1h 30min för att en vakt sedan ska komma och säga att "oavsett biljett eller inte komer ingen i kön in". Vi var 12st som väntat på det här sen sommarn, det är ju liksom säsongstarten...

Trädgårn brukar ligga lågt i nivå på att sköta köer med dålig attityd ur min egen synvinkel men snackade men en grym vakt som tyckte biljettgrejen är knas. Varför i snögudens namn släppts biljetter varje år men likt förbannat är det fullt innan 22.00 och hälften av biljetterna står utanför. Luktar surt arrangemang så in i mina egna skor. Hade gärna betalt för ett serist arrangemang mot att komma in. SISTA GÅNGEN! Tack för en dålig kväll... I år igen!

Arrangörerna själva kan mer än gärna kommentera och förklara varför de tappar klass!

Vi kom inte heller in på Trädgårn, känns konstigt att ha en biljett när det inte finns någon plats. Var på Banff Mountain Film Festival tidigare i höstas och där verkar man kunna ha kolla på biljetter och insläpp. Hur svårt kan det va?

Tillbaka
Topp