[Artikel] Freeride Lucia Night Session avgjort

Redaktionen

Aktiv medlem
23 minusgrader kunde inte stoppade Freeride Lucia Night Session natten mellan lördag och söndag. 120 åkare jibbade loss om priserna.

Läs hela artikeln:

Falafelaugust

Ny medlem
Sjuuuukt bra event, As roligt. tack till alla arrangörer

åre e ju nästan h8 fritt nu med, de e skönt. förutom killen som ser ut att ha plastfolie tryckt över ansiktet. pettersson lr va han heter

SebTorneus

Medlem
Vet ju iofs inte hur tricken såg ut men tyckte det lät lite konstigt med placeringarna när man ser vad för trick de körde?

Fanns det inga bilder över hoppen förresten? :D hade varit roligt att se.

NBorg

Medlem
Vissa är ju verkligen mån om sin stil när de glider runt i hoodies när det är 23 minus.

Men det var ett roligt event att titta på! Jag pallade inte vara med.

SimonOttosson

Ny medlem
grymt event! synd att jag skrota så hårt så jag inte kunde köra mitt sista åk=/ sjukt kallt, hård landning men sjukt kul!;D

hilla

Medlem
finns d ingen sammanfattning av vinnarna? palla läsa igenom hela texten...

kul att dom är nöjda :)

RBJ

Ny medlem
de va kul men synd att det var så jävla kallt -26 tror jag att de va typ kl 00:00 hehe :D

Morot

Ny medlem
Jaha , ingenting om dom bortglömda finnnarna som stod och frös arslet av sig vid kicken bara för att ingen skulle hoppa i 1.5 timma ! Men tack då

Morot

Ny medlem
Jaha , ingenting om dom bortglömda finnnarna som stod och frös arslet av sig vid kicken bara för att ingen skulle hoppa i 1.5 timma ! Men tack då

Manutten

Medlem
23 minus är ju brutalt! :S men sann glädje att satsa i det :)
verkade va ett sjukt bra event!

batman

Ny medlem
Batman, Jeppenator och Joakimfilms vill rikta ett stort TAAAACK till Er på FREERIDE för att ni trodde på idén och tillsammans kunde vi genomföra den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp