[Artikel] Freerides isskrapa

Redaktionen

Aktiv medlem
Under en tid på året där isiga bilrutor för många hör till vardagen släpper Freeride nu en isskrapa. Vi hävdar, utan några som helst vetenskapliga belägg, att arbetet med att skrapa rutorna blir lite lättare med Freerides isskrapa.

Läs hela artikeln:

det är så bra att allting går bättre om när det är freeride som gjort något.
som den här isskrapan, och man åker ju fortare med freeride-klistermärken på skidorna...

KIKO94 klart det är så =)

Nästa modell kanske vi satsar på en eluppvärmd rocker modell. Vi har lite prototyper som testas just nu.

Om man sätter en Freeride-klibba på skrapan, vad händer då? Freeride-ception av positiva egenskaper?

Jag är ute efter en ganska fartstabil och vridstyv skrapa - är det här något för mig då - eller ska jag vänta på rockermodellen? Har inte testat 8-punktare än... Fast 120-bredd lär vara rätt lagom. (Skrapar bort lagom mängd snö när det är puder, men biter fortfarande i isen)

Väntar med spänning på en ren puderskrapa att ta med till japan. (ryktet säger att det kommer till 12/13)
Dvs 200mm+ och fullrocker med lite taper också.

Av: GOS Igår 15:46
Om man sätter en Freeride-klibba på skrapan, vad händer då? Freeride-ception av positiva egenskaper?

man skrapar sjukt fort då, + att insidan blir fri från is och imma...
om du sätter på 3 märken, skrapas även bakrutan.
ruggigt bra isskrapa alltså

Är det guld i skrapan? Ett styck pris på 25 kr??? Brukar vara en produkt som många företag har som gåva. Skulle bli ytterst förvånad om inte Biltema har exakt samma produkt för max 10 riksdaler styck!

KIKO94 nånting åt det hållet, kan mycket väl vara kamprads svarta mersha som står där medan han är inne och diskuterar huruvida IKEA kan få ett kontrakt gällande leverans av servett-hållare och dippsås-skålar.

Tillbaka
Topp