[Artikel] Freestyle.ch: Fredagens kval

Redaktionen

Aktiv medlem
De första finalisterna i skid- och snowboardklassen är nu utsedda till söndagens final. De första kvalgrupperna i respektive klass gjorde upp på fredagkvällen.

Läs hela artikeln:

frågan är varför 5 inte går vidare när dom i kvalet har ett startfält på 10 i varje grupp? Lite tråkigt när iaf. top 7 hade kunnat vara med och ta första plats i finalen...

Idag 22:01 Av: The_teo
Hur såg blunt roll ut?

Den var en dub underflip ( typ 90 dub sideflip 90) blunt, sjuukt steezy!

nej, inte joint. blunt är ju en urskuren cigarr som man stoppar ner haschet i för att blanda ut med tobaken och för att sedan kunna röka publik.

Tyckte Henrik gjorde en ganska bra t'vling. Anderas satte en del coola grejer.
grymt evenemang som jag rekomenderar!

domarna hade ingen vidare koll, belönade schiller ashögt för en tveksam dubbelcork och en flat 5 bwarrow (som vartenda unge kan).. lolo visade dock vart skåpet skulle stå och gick vidare med all rätt! synd på henke bara

missade dock flera åk för att de laggade,
Men vad ja såg så tyckte ja nästan henke åkte bäst? förutom lite skeetchy lannin på hans dubbel så var ju hans åk helt perfekta? sjukt synd att han inte gick vidare.

Det är säkert sjukt svårt att va domare på en sån här tävling, men jag kunde inte undgå att misstycka lite av bedömningen! T ex Henke körde grymt bra å skulle haft bättre score, Sen att elias kom 3a va väldigt konstigt då både russ och bobby körde bättre än han i mina ögon!!!

Tillbaka
Topp