[Artikel] Freestyle.ch: Lördagens kval

Redaktionen

Aktiv medlem
Rapport från lördagens kval med en kort sammanfattning med videomaterial från såväl skid- som snowboardklassen.

Läs hela artikeln:

Jacob hade ju kunnat vara bland topp 4, om han inte landat med sån bakåtvikt o ramlat.. tyvärr. bra åkt av alla . kul att jon kom vidare på gamle kangaroo´n och en flatspin 5. landa ju dock väldigt cleaant

[qoute]TexMurphy
Lite oväntat att Jon och inte Jakob gick vidare... men som sagt en svagare grupp det här.. [/qoute]

Du såg inte tävling eller läst texten eller? Vad då oväntat? Om man ramlar på två av tre hopp så skall man väl inte gå vidare? Sen att det är en svagare grupp förstår jag inte vad du menar med? Förklara gärna det.

Mannen-som-surfar:

Jo jag läste texten. Självkart så är det inte oväntat att man inte går vidare när man inte landar... det jag menade var att oväntat utifrån vad jag hade förväntat mig innan tävlingen... Jag hade räknat med att Jakob går vidare och att Jon inte gör det.

[qoute]TexMurphy
Lite oväntat att Jon och inte Jakob gick vidare... men som sagt en svagare grupp det här.. [/qoute]

Du såg inte tävling eller läst texten eller? Vad då oväntat? Om man ramlar på två av tre hopp så skall man väl inte gå vidare? Sen att det är en svagare grupp förstår jag inte vad du menar med? Förklara gärna det.

Håller med. Han ramlade typ hela tin...däremot gjorde han en grymt snygg double cork 1260 :D

så jävla skönt me jon och favree!! favre skönaste stilen, och jon som gör kangarooo istället för alla 2corkar.

Tillbaka
Topp