Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Guide: 10 saker du absolut inte får missa i Zillertal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frasse-Masen" data-source="post: 1267541" data-attributes="member: 181158"><p>Ser fram emot att prova backarna i vinter (v. 6 bokat). Vi var där i somras några dagar på vår tågluff och Mayrhofen gav verkligen mersmak. Mysig by med riktigt bra standard på restaurangerna. Ser att det i artikeln tipsas om äventyrbadet Erlebnistherme men det var hysteriskt mycket folk dagen vi var där så det är inte att förvänta sig någon lugn spakänsla . </p><p>Hade för avsikt att prova skidåkningen på Hintertux men det var både dimmigt och isigt på toppen så vi skippade det då jag var där med min 7-årige son. </p><p>För övrigt verkar det vara toppmoderna liftar överallt, vi åkte upp till både Ahorn, Penken och Hintertux. Hoppas vintern i Zillertal blir lika bra som sommaren var.</p><p></p><p>Har förstått att det kan uppstå enorma liftköer på morgonen vid Penkenbahn, men är det bättre att ta skidbussen till Horbergbahn eller Finkenberg för att slippa massorna när liftarna öppnar? Någon som testat varianterna i skarpt läge?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frasse-Masen, post: 1267541, member: 181158"] Ser fram emot att prova backarna i vinter (v. 6 bokat). Vi var där i somras några dagar på vår tågluff och Mayrhofen gav verkligen mersmak. Mysig by med riktigt bra standard på restaurangerna. Ser att det i artikeln tipsas om äventyrbadet Erlebnistherme men det var hysteriskt mycket folk dagen vi var där så det är inte att förvänta sig någon lugn spakänsla . Hade för avsikt att prova skidåkningen på Hintertux men det var både dimmigt och isigt på toppen så vi skippade det då jag var där med min 7-årige son. För övrigt verkar det vara toppmoderna liftar överallt, vi åkte upp till både Ahorn, Penken och Hintertux. Hoppas vintern i Zillertal blir lika bra som sommaren var. Har förstått att det kan uppstå enorma liftköer på morgonen vid Penkenbahn, men är det bättre att ta skidbussen till Horbergbahn eller Finkenberg för att slippa massorna när liftarna öppnar? Någon som testat varianterna i skarpt läge? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Guide: 10 saker du absolut inte får missa i Zillertal
Tillbaka
Topp