Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Guide: 10 saker du absolut inte får missa i Zillertal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frasse-Masen" data-source="post: 1274301" data-attributes="member: 181158"><p>Tack, jag är taggad som tusan! Jo, jag följer några sidor från Zillertal på Fejan så jag har sett att det kommer snö. Det känns riktigt bra.</p><p></p><p>Tveksamt om jag vill lägga en dag på lilla Ahorn, jag hoppas att benen är igång ändå, har ca 15 åkdagar i bagaget för tillfället. Värre är det med mina 50-åriga knän som verkar leva sina egna liv med både bra och dåliga dagar under säsongen...</p><p></p><p>Förresten, om man vill ha lite skogsåkning så är det Hochfugen som gäller har jag förstått, men finns det lika bra närmare Mayrhofen också?</p><p></p><p>Och gärna tips på liftnära offpist där man har lite koll och överblick, eftersom jag åker själv så går det inte att bege sig ut på några expeditioner långt från liftsystemet. </p><p></p><p>Förresten 2. Skidlärare säger du, ger du privatlektioner eller hur ser din arbetsbeskrivning ut? Är eventuellt intresserad att ta någon lektion för att putsa upp tekniken lite (tror jag felbelastar knäna, eller så är jag bara gammal och slut som artist...).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frasse-Masen, post: 1274301, member: 181158"] Tack, jag är taggad som tusan! Jo, jag följer några sidor från Zillertal på Fejan så jag har sett att det kommer snö. Det känns riktigt bra. Tveksamt om jag vill lägga en dag på lilla Ahorn, jag hoppas att benen är igång ändå, har ca 15 åkdagar i bagaget för tillfället. Värre är det med mina 50-åriga knän som verkar leva sina egna liv med både bra och dåliga dagar under säsongen... Förresten, om man vill ha lite skogsåkning så är det Hochfugen som gäller har jag förstått, men finns det lika bra närmare Mayrhofen också? Och gärna tips på liftnära offpist där man har lite koll och överblick, eftersom jag åker själv så går det inte att bege sig ut på några expeditioner långt från liftsystemet. Förresten 2. Skidlärare säger du, ger du privatlektioner eller hur ser din arbetsbeskrivning ut? Är eventuellt intresserad att ta någon lektion för att putsa upp tekniken lite (tror jag felbelastar knäna, eller så är jag bara gammal och slut som artist...). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Guide: 10 saker du absolut inte får missa i Zillertal
Tillbaka
Topp