[Artikel] Håtveit vann JOI

Redaktionen

Aktiv medlem
Andreas Håtveit tog för bara en liten stund sen hem segern i Jon Olsson Invitational i Åre. Norrmannen besegrade fjolårets segrare Russ Henshaw i head-to-head-finalen. Se även finalen i sin helhet.

Läs hela artikeln:

Åkarna har hoppat så sjukt mycket de senaste veckorna så ni skulle bara veta!

Simon Dumont, Jossi Wells o TJ Schiller har varit i Europa o filmat innan de kom till ÅRE så jag förstår de som inte körde tävlingen. Tävlingen var mycket bra men vädret var dåligt!

Behöver jag säga att de kommer att köra i dag också... På lördag visas filmerna i ÅRE o jag är helt säker på att ingen tror att det kommer bli dåligt. Ni vet ju alla vilka som är här o kör.

Bobby Brown o Samy Carlson är inte här i år! Men det såg ut som att PK Hunder var dommare, rätta mig om jag har fel.

Synd att så många klagar när värdseliten kommer till ÅRE o kör. Flera nya trick som aldrig tidgare har gjorts har kommit till.

Alla skidmagasin o siter är ju oxå här o ingen har skrivit att det var dåligt. Kolla newschoolers.com eller åkarnas egena bloggar!

lite tråkigt att alla som gick till final gjorde dubbelvolter hade vart kul. oscar harlauts sw 12a va rätt clean

Även Andreas Håtveit avancerade till semifinalen efter att Alex Schlopy trillat i ett bra försök på en switch doublecork 1420. HAHA xD dom skrev fel =) inte jtte kul men ville ändå xD

Tillbaka
Topp