[Artikel] ISPO-rapport: Dag 2

Redaktionen

Aktiv medlem
ISPO är störst, bäst och vackrast när det kommer till vintersportmässor. Allt och alla är här och det är lika mycket big-business som partü. Här fortsätter Freerides vandring bland alla montrar och hallar i München.

Läs hela artikeln:

Railson

Ny medlem
Sen så skulle ja vilja påpeka att Förde första så vart ja just jäävuslskt ägd av veni___
Sen så vill ja säga att de var rätt så gay ac cross att göra en precis likadan jackan som Burton "ak" jackan, Den rosa gul blåa er vad den nu e :S
aja annars så e dom sjukt snyggga!

NBorg

Medlem
Railson! Tanner har kört POC hjälm i mer än ett år.

Jons hjälm var fruktansvärt ful och jag gissar att han byter till Poc goggles om tre månader.

D

Deleted member 80259

Guest
Hahaha varför har Cross rippat Burton rakt av med sin nya scherlinjacka?

Själv är jag mycket intresserad av Goode skis, modellen med fishtail... undra vad den går på?

mokster

Ny medlem
Någon som vet när och hur man kan få tag i Da kines Eric Pollard Pro Model ryggsäck ooch handskar?
Söta dom ju^^

jibbkrille

Ny medlem
Idag 23:12 Av: Lu-Crabber
oj vilken copycat jacka crossjackan var av jussis pro modell burtonjacka..

haha nästintill, fast tycker crossjackan var snyggare!:P

PNyberg

Aktiv medlem
Är det inte en Giro Shiv och inte en Omen på bilden?
En sak till...vad heter Lines parkskida med skateboardkonstruktion.. än så länge bara ett rykte för mig..ngn som kan bekräfta?

Isberget

Ny medlem
Ingen mer som tycker att Lacroix logo är grymt lik crossś .

PS. Zai skidorna va ju grymt frescha! DS

Utter

Aktiv medlem
"Idag 00:15 Av: PNyberg
Är det inte en Giro Shiv och inte en Omen på bilden?
En sak till...vad heter Lines parkskida med skateboardkonstruktion.. än så länge bara ett rykte för mig..ngn som kan bekräfta?"

Afterbang om jag inte missminner mig. Ja det är nån slags skateboardkontruktion på träkärnan, inte kollat så nog på det.

NeeWTF

Ny medlem
Jag är den sista som tycker nått illa om Jon och hans grejer! Men herre gud.. Varför ha en sån pro model hjälm.. hoppas innerligt att de bara är för hans storslalom satsning och att han använder receptor i parken!

poc

Medlem
Oj, Jons grejer är det fulaste jag sett på länge. Hjälmen är helt galen ful och jackan.. ja jag vet inte.. Jon borde inte få fler pro models om han ska hålla på och tappa bollen år efter år...

Alvaro

Medlem
Hammer-skidorna har skate-konstruktion. Helt grymma skidor. Är jag ensam i Sverige att äga ett par?
Håller med att Zai är snygga, påminner om svenska Ridea, väldigt mycket faktiskt. Rip off?

rudil

Medlem
oscar jackan var snygg, synd bara att det finns en likadan burton jacka.

och jons hjälm.. seriöst? hoppas den ser bättre ut irl.

kommi

Medlem
typ allt cross och jon olsson har gjort till nästa säsong är det absolut fulaste på väldigt länge !!!

gluund

Ny medlem
Jag har verkligen älskat Jons gamla signatur kläder!
Men detta års var bland det fulaste jag sett, dock var Oscar jackan fin!

kaal

Ny medlem
oscar scherlins jacka var ju sjuuuuuuuuukt lik burtonjackan nivet. fyfan. Annars var tanners hjälm dope!

Schulle

Ny medlem
Jons hjälm ?HAHAHAHA ! seriöst den fulaste hjälmen ja sett någonsin till och med fulare än Bad liutenet (stavning) ! inte lyckat där POC och Jon !

Aspebo

Aktiv medlem
jons hjälm var ruggigt ful! men bara jag som tycker att det verkar som om man ska kunna ta bort det svarta från den?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp