Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] ISPO-rapport: Dag 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Black-Daimond" data-source="post: 1161994" data-attributes="member: 77495"><p>- Cross som kopiera Burtons AK jacka ett år för sent</p><p>- Poc med Jon Olsson Signature Series.</p><p>- Jon Olsson Line Session Parka</p><p>- Oscar Jacket (Oscar Scherlin Pro Model)</p><p></p><p>+ Poc Tanner Hall Pro Model</p><p></p><p>Jon är sjukt duktig skidåkare men borde lägga ned design planerna sorry men kläderna och nu Poc hjälm ser inte lovande ut.</p><p></p><p>Jag har åkt med två olika Cross ställ under 2 år och aldrig mer. Det finns andra märken med bättre funktion och design för bättre pris. Synd för jag hoppades mycket på Cross men de verkar ha mera fokus på golf, inget fel i det men som sagt långt ifrån parken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Black-Daimond, post: 1161994, member: 77495"] - Cross som kopiera Burtons AK jacka ett år för sent - Poc med Jon Olsson Signature Series. - Jon Olsson Line Session Parka - Oscar Jacket (Oscar Scherlin Pro Model) + Poc Tanner Hall Pro Model Jon är sjukt duktig skidåkare men borde lägga ned design planerna sorry men kläderna och nu Poc hjälm ser inte lovande ut. Jag har åkt med två olika Cross ställ under 2 år och aldrig mer. Det finns andra märken med bättre funktion och design för bättre pris. Synd för jag hoppades mycket på Cross men de verkar ha mera fokus på golf, inget fel i det men som sagt långt ifrån parken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] ISPO-rapport: Dag 2
Tillbaka
Topp