Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Jacob Westers sommarlov
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stay_tuned" data-source="post: 1163560" data-attributes="member: 70970"><p>Förstår inte riktigt meningen med hela artikeln. Vi alla vet att killen lever att slappt liv, men att dunka ut det på freeride med rubriken "Jakobs Westers sommarlov" där han berättar hur överjävligt bra han lever ser jag inte poängen i. Han ägnar sig åt sina intressen året runt och tjänar dessutom pengar på det. Därför tycker jag en sådan här artikel är som att kasta grus i ögonen på alla andra som får betala för sina nya par skidor varje år. Det är synd, för jag tycker han verkar va en schysst kille annars som skriver autografer till höger och vänster och ställer upp för kidsen, men artikeln skickar signaler om att han inte har fötterna på jorden. </p><p></p><p>Jag kanske låter som en avundsjuk jävla gråsosse nu, men det är jag absolut inte. Han är proffs, grym på det han gör, och självklart ska han kunna leva på det. Men jag köper inte sånt här "se-vilket-fantastiskt-liv-jag-lever" snack. Perkals kommentar var förövrigt det bästa på länge här på FR.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stay_tuned, post: 1163560, member: 70970"] Förstår inte riktigt meningen med hela artikeln. Vi alla vet att killen lever att slappt liv, men att dunka ut det på freeride med rubriken "Jakobs Westers sommarlov" där han berättar hur överjävligt bra han lever ser jag inte poängen i. Han ägnar sig åt sina intressen året runt och tjänar dessutom pengar på det. Därför tycker jag en sådan här artikel är som att kasta grus i ögonen på alla andra som får betala för sina nya par skidor varje år. Det är synd, för jag tycker han verkar va en schysst kille annars som skriver autografer till höger och vänster och ställer upp för kidsen, men artikeln skickar signaler om att han inte har fötterna på jorden. Jag kanske låter som en avundsjuk jävla gråsosse nu, men det är jag absolut inte. Han är proffs, grym på det han gör, och självklart ska han kunna leva på det. Men jag köper inte sånt här "se-vilket-fantastiskt-liv-jag-lever" snack. Perkals kommentar var förövrigt det bästa på länge här på FR. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Jacob Westers sommarlov
Tillbaka
Topp