Idag 13:05 Av: Perkal
Postar det på forumet också så får HH läxa upp Jacob
När du hittar en film i sydostasien i synnerhet på landsbygden som inte är piratkopierad kan du köpa den o posta den till mig.
"Idag 18:45 Av: stay_tuned
Förstår inte riktigt meningen med hela artikeln. Vi alla vet att killen lever att slappt liv, men att dunka ut det på freeride med rubriken "Jakobs Westers sommarlov" där han berättar hur överjävligt bra han lever ser jag inte poängen i. Han ägnar sig åt sina intressen året runt och tjänar dessutom pengar på det. Därför tycker jag en sådan här artikel är som att kasta grus i ögonen på alla andra som får betala för sina nya par skidor varje år. Det är synd, för jag tycker han verkar va en schysst kille annars som skriver autografer till höger och vänster och ställer upp för kidsen, men artikeln skickar signaler om att han inte har fötterna på jorden.
Jag kanske låter som en avundsjuk jävla gråsosse nu, men det är jag absolut inte. Han är proffs, grym på det han gör, och självklart ska han kunna leva på det. Men jag köper inte sånt här "se-vilket-fantastiskt-liv-jag-lever" snack. Perkals kommentar var förövrigt det bästa på länge här på FR."
Snälla, gråt inte.
Förstår inte denna mentaliteten. I sverige är det inte accepterat att vara framgångsrik. Tycker du verkligen att det är så svårt att hantera att wester verkligen har lyckats o kan göra det han är intresserad av i livet?