Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Jacob Westers sommarlov
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stay_tuned" data-source="post: 1163563" data-attributes="member: 70970"><p>Snälla du, läs det jag skrev en gång till: "Jag kanske låter som en avundsjuk jävla gråsosse nu, men det är jag absolut inte. Han är proffs, grym på det han gör, och självklart ska han kunna leva på det. Men jag köper inte sånt här "se-vilket-fantastiskt-liv-jag-lever" snack."</p><p></p><p>Tycker alltså inte alls det är jobbigt att jacob lever ett gott liv, jag förstår bara inte varför man skriver en sådan här artikel och vinklar det på ett sätt som näst intill framstår som rent skryt. Varken artikelförfattaren eller Wester får ut någonting utav det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stay_tuned, post: 1163563, member: 70970"] Snälla du, läs det jag skrev en gång till: "Jag kanske låter som en avundsjuk jävla gråsosse nu, men det är jag absolut inte. Han är proffs, grym på det han gör, och självklart ska han kunna leva på det. Men jag köper inte sånt här "se-vilket-fantastiskt-liv-jag-lever" snack." Tycker alltså inte alls det är jobbigt att jacob lever ett gott liv, jag förstår bara inte varför man skriver en sådan här artikel och vinklar det på ett sätt som näst intill framstår som rent skryt. Varken artikelförfattaren eller Wester får ut någonting utav det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Jacob Westers sommarlov
Tillbaka
Topp