[Artikel] Jon lanserar sin skidbag

Redaktionen

Aktiv medlem
Efter mycket tissel och tassel och hemlighetsmakeri presenterade Jon Olsson i dagarna sitt senaste projekt, Douchebag. Väskan väger 3,2 kilo och har en justerbar längd.

Läs hela artikeln:

Verkar vettigt som fan. Det blir lätt att investera i en sådan!

Och namnet är ju bara helt underbart, stor cred för självironin Jon (",)

Vilket jävla skämt!
All den såkallade "funktionaliteten" finns redan i alla rullfodral med delad eller ingen plastbotten.

Dagens I-landsproblem, skidväska... :P
Är det svårt att fixa fram en skidväska? Så svårt att man måste ta hjälp av ett universitet?

Gullig prislapp

men kan ni inte läsa!

Av: Pow-carl Idag 12:21
@R-R: Dakine's rullskidväska kostar lika mycket. Och har inte ens hälften av alla funktioner som den har.

Detta är säkert en grym väska och priset är inte galet högt men "förändrat sättet att resa med sina skidor"? Måste jag fortfaranda bära skidorna själv? Ja. Väger skidorna plötsligt mindre? Nej. Måste jag fortfarande betala övervikt eller extra för skidor? Ja. Jag vet inte om det har förändrats så mycket!

Ett problem bara.

Numera får man ju inte ha mer än ett par skidor i skidfodralet och max 15kg.

Även om detta är den enda väskan är det max 20/23kg per väska utan att betala övervikt. Sen ligger ju maxgränsen för vad en väska får väga för att tas på flygplanet på 30/32kg för att spara ryggarna på de som jobbar med bagaget. Så hur ska man använda denna väska utan ett sas gold kort?

Flipp och den kommer säkert att kopieras av andra. Namnet är briljant och fyndigt så det ser lovande ut.Priset tja har man lag tio lax på sina skidorna kan man säkert hosta upp 2 lax till.

Tillbaka
Topp