Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Jon Olsson kör filmtävling i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ugo" data-source="post: 1150407" data-attributes="member: 28842"><p>Jo men det är en liten skillnad. Burton ÄR snowboard, inte skidor och så kommer alltid vara... Jon har resurserna till vad som krävs för en kombination av skidor/snowboard, så varför gör han det inte. Han är knd via skidor, men jag har sett Jon åka bräda och jag vet att han tycker det är kul. Det skulle va så mycket coolare med en kombination... förklara för mig varför han inte kan kombinera. Ingen som håller med mig? Dessutom är snowboard upphovet till skidåkningen, så jag ser inte vad Burtons event har med Jons event o göra och varför han inte kombinerar. En tävling där ALLA får kvala in, ett openformat, där skid o snowboardåkare tävlar antingen mot varandra eller med varandra där rösterna avgör, inte någon domare som man lackar på efteråt... SÅ MYCKET COOLARE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ugo, post: 1150407, member: 28842"] Jo men det är en liten skillnad. Burton ÄR snowboard, inte skidor och så kommer alltid vara... Jon har resurserna till vad som krävs för en kombination av skidor/snowboard, så varför gör han det inte. Han är knd via skidor, men jag har sett Jon åka bräda och jag vet att han tycker det är kul. Det skulle va så mycket coolare med en kombination... förklara för mig varför han inte kan kombinera. Ingen som håller med mig? Dessutom är snowboard upphovet till skidåkningen, så jag ser inte vad Burtons event har med Jons event o göra och varför han inte kombinerar. En tävling där ALLA får kvala in, ett openformat, där skid o snowboardåkare tävlar antingen mot varandra eller med varandra där rösterna avgör, inte någon domare som man lackar på efteråt... SÅ MYCKET COOLARE [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Jon Olsson kör filmtävling i Åre
Tillbaka
Topp