[Artikel] Jon Olssons Videoblogg: Stockholm

Redaktionen

Aktiv medlem
Bakom-kulisserna-följetång om skidstjärnan Jon Olssons vardag. Jon träffar lite fans i Crossbutiken i Stockholm.

Läs hela artikeln:

han har gått runt och sagt att ni känner varandra!!! :D :D :D :D :D stackare...

Idag 17:57 Av: jageintbitter
han har gått runt och sagt att ni känner varandra!!! :D :D :D :D :D stackare...

hahahahaha :P kära nån :P najs iövrligt

hahahah omg hälften av brudarna vet inte ens vad skidåkning e dom tycker bara han e snygg haha ^^

vem är snubben som åker med och filmar över allt? 16 år gammal, borde inte han gå i skolan??

Det är christoffer kristiansson som kommer ifrån åre. Han har tagit ett sabbatsår och följer med jon runt om i världen och filmar honom. En sjukt bra möjlighet :)
GO CRILL !

het brud där som rockade med hörlurarna. för övrigt har Jon en jävla mundiareé, han kan verkligen inte vara tyst. munnen går i ett. för övrigt igen så är jon en "freestyle åkare". enligt hans skrivning i Alpingaragets tidning... (särskrivning av någon anledning som jag inte fattar)

största skämtet jag varit med om, vem är hon liksom?

hur ska jon kunne kome ihåg honnom, forsök sätta dig i jons situation. han rese runt och träffar helatiden nya skidkåta personer runt om i väreden, jag säger bare martin du kenner säker jon och han respekterer dig för det oansett , jon är presis som oss andra som gillar freeski, han har bare haft tur att va med i första vågen med newscool freestyle.
peace out!!

Tillbaka
Topp