[Artikel] Jon om Freestyle.ch

Redaktionen

Aktiv medlem
Freeride bad Jon Olsson att sätta Freestyle.ch under luppen för att ge en inblick i den Schweziska citytävling ur ett åkarperspektiv. Hör Jons tankar om tricken, bedömningen och eventet.

Läs hela artikeln:

Fan jävla Jon, bra på allt till och med att skriva, inte många artiklar jag läser igenom nuförtiden och ännu färre jag kmmenterar.

Bra artikel

Alex08boo är uppenbarligen helt bakom flötet, du kan inte tänka dig att t.ex. får betalt för att blogga hos dom lr liknande? kanske känner ägaren inte fan vet jag.

HAHAH Alex08boo det var nog bland det korkaste jag någonsin hört. "för att komma ihåg vart man kommer ifrån och vara stolt över det" hahah, vilket jävla stoplskott du är!

"ge 9or samma poäng som 10or så tror jag att vi hade fått mycket bättre variation då grabar och liknande hade varit mer utslagsgivande än antalet varv som snurrades."

tror jag faktiskt är ett bra knep!

Idag 14:00 Av: Alex08boo
fail och ha en blogg på stureplan.se när man inte ens kommer därifrån eller sthlm och sen försöka leka rik människa och ha blogg där istället för att komma ihåg vart man kommer ifrån och vara stolt över det.

Leka rik?
Jon har nog mer pengar än de flesta på stureplan.
Jag tror nog att Jon har en bra verklighetsuppfattning och aldrig kommer glömma var han kommer ifrån..

Bra skrivet Jon!

Alex08boo jag förstår hur du tänker från fattig till rik, från skidåkare till party elit. Men Jon måste få gör som han vill utan alla skall klaga, låt han få vara skidåkningens Steve McQueen. Han åker bra tjänar flis och kan få alla brudar sturplan loves him. Jag tror inte Jon har så mycket tid att hänga på Stureplan o vill man bli framgångsrik så är bra tips att undvika Sturplan.

Tillbaka
Topp