Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Gå på skidfest! Det blir kul!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1187292" data-attributes="member: 45951"><p>Jag kan i ord inte beskriva min lättnad att jag inte är ensam i detta. Tack.</p><p></p><p>Jag vill egentligen bara påpeka att jag inte satte ut för att förolämpa någon vakt. Jag hade blott aldrig råkat ut för detta fenomen tidigare och trodde som vanligt att vi, jag och vakterna, inte talade samma språk.</p><p> [USER=133932]@Bjersing[/USER] , tack för info! Är detta något lokalt Göteborgsfenomen? Aldrig råkat ut för tidigare. Trodde inte det existerade. Fortfarande chockad. Nästan.</p><p></p><p> [USER=88096]@erik_lagg[/USER]</p><p>Ja, det är ett jävla helvete att bli gammal. Speciellt när man börjar ogilla voicovers och glittertoppar. Men jag tackar för din uppmuntran. Jag ger mig icke.</p><p></p><p> [USER=33485]@jarle[/USER]</p><p>Ja, det är väl inget annat att göra? Blir ju rätt soft å lalla runt i sånna där sköna kängor också.</p><p>(När ska IKEA-mannen ge sig till känna?)</p><p></p><p> [USER=13861]@Glisseur[/USER]</p><p>Ungefär så. Jag har en sådan där krääämbrullé-brännare. När kör vi? Åre 12-13 dec?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1187292, member: 45951"] Jag kan i ord inte beskriva min lättnad att jag inte är ensam i detta. Tack. Jag vill egentligen bara påpeka att jag inte satte ut för att förolämpa någon vakt. Jag hade blott aldrig råkat ut för detta fenomen tidigare och trodde som vanligt att vi, jag och vakterna, inte talade samma språk. [USER=133932]@Bjersing[/USER] , tack för info! Är detta något lokalt Göteborgsfenomen? Aldrig råkat ut för tidigare. Trodde inte det existerade. Fortfarande chockad. Nästan. [USER=88096]@erik_lagg[/USER] Ja, det är ett jävla helvete att bli gammal. Speciellt när man börjar ogilla voicovers och glittertoppar. Men jag tackar för din uppmuntran. Jag ger mig icke. [USER=33485]@jarle[/USER] Ja, det är väl inget annat att göra? Blir ju rätt soft å lalla runt i sånna där sköna kängor också. (När ska IKEA-mannen ge sig till känna?) [USER=13861]@Glisseur[/USER] Ungefär så. Jag har en sådan där krääämbrullé-brännare. När kör vi? Åre 12-13 dec? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Gå på skidfest! Det blir kul!
Tillbaka
Topp