Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Per Gessle vet ingenting om benbrott
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="charliethon" data-source="post: 1185953" data-attributes="member: 84134"><p>Kan fortfarande skratta stort åt en smått vimmelkantig</p><p> [USER=45951]@Jibberisch[/USER] som ler fånigt, räcker upp en darrande tumme till den högst överviktiga britten som ligger i båren brevid.</p><p></p><p>Åt den franske "we wöuld pröbably use it öurselves"-killen som försökte sno min ryggsäck två gånger på vägen ner från berget och beklagar sig menlöst med "Good backpäck, for good skiörs!" och tittar menande ner på båren. </p><p></p><p>Åt en morfinsnurrig "bad skiör" som argt ville förlänga sina armar för att banka en kaxig ESF-guide i huvudet med kryckorna men som glömde bort allt vad ilska mot franska skitstövlar vid åsynen åt en ny påfyllning med Snickers. Snickers!!!1 </p><p></p><p>Hoppas på all bättring som finns bland titandjungeln, kycklingben och samlagsljud på gymmet!</p><p></p><p>@G-arle : HAHAHAH! Oj, förlåt. Det kom helt spontant.</p><p></p><p> [USER=77701]@Heddious[/USER]</p><p>Satfläsk vad bra du är på att måla. Visste redan att du var grym, men det här slog allt jag sett innan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="charliethon, post: 1185953, member: 84134"] Kan fortfarande skratta stort åt en smått vimmelkantig [USER=45951]@Jibberisch[/USER] som ler fånigt, räcker upp en darrande tumme till den högst överviktiga britten som ligger i båren brevid. Åt den franske "we wöuld pröbably use it öurselves"-killen som försökte sno min ryggsäck två gånger på vägen ner från berget och beklagar sig menlöst med "Good backpäck, for good skiörs!" och tittar menande ner på båren. Åt en morfinsnurrig "bad skiör" som argt ville förlänga sina armar för att banka en kaxig ESF-guide i huvudet med kryckorna men som glömde bort allt vad ilska mot franska skitstövlar vid åsynen åt en ny påfyllning med Snickers. Snickers!!!1 Hoppas på all bättring som finns bland titandjungeln, kycklingben och samlagsljud på gymmet! @G-arle : HAHAHAH! Oj, förlåt. Det kom helt spontant. [USER=77701]@Heddious[/USER] Satfläsk vad bra du är på att måla. Visste redan att du var grym, men det här slog allt jag sett innan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Krönika: Per Gessle vet ingenting om benbrott
Tillbaka
Topp