[Artikel] Lift stulen i Tjeckien

Redaktionen

Aktiv medlem
En skidlift har stulits från skidorten Desná i norra Tjeckien. Tjuven kom över de bärande stålkonstruktionerna, tre liftstolpar och en kilometer lång vajer.

Läs hela artikeln:

hur fan snor man en lift utan att nån märker det? det behövs ju långtradare och andra maskiner för att ta ner och transportera bort..

men hahahahahahahahahahah :D en jävla lift för i helvete! man bähöver ju lastbil och skit för att få den där ifrån och så märk dom inget :'D, a de e tjeckien de där..

det är såna fräcka som går hem. alldeles för stort för att nån skall tro att man snor den. 100% tror nog att den bara skall bytas ut mot en ny, kan man ju göra mitt på dagen..
Fan var det inte nånstans där nere man hade snott en bro alldeles nyss... flera lastbliar + en kranbil mitt på dan.!!! kalla killar

Av: HEKKA Idag 10:06
det är såna fräcka som går hem. alldeles för stort för att nån skall tro att man snor den. 100% tror nog att den bara skall bytas ut mot en ny, kan man ju göra mitt på dagen..
Fan var det inte nånstans där nere man hade snott en bro alldeles nyss... flera lastbliar + en kranbil mitt på dan.!!! kalla killar

ja faktiskt
haha förstå vad sköna

Haha! Tjeckerna verkar vara jävligt bra på att sno stora saker! Läste för några dagar sedan att de hade snott en hel stålbro också... De hade lurat polisen genom att visa upp falska papper på att bron skulle bytas ut!

Tillbaka
Topp