Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Prylar
Video
Foto
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Nortlander och Slopetrotter i konkurs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1209102" data-attributes="member: 77701"><p>[USER=118552]@kappakomplett[/USER] [USER=102471]@Hasse_Lindborg[/USER] </p><p></p><p>Samma överallt i hela Frankrike: inga skidliftar och inga barer/restauranger förrän den 20:e januari. Beslutet är dock uppe för diskussion och slutgiltigt besked kommer eventuellt imorgon (och allra senast den 15/12 för då ska vi förhoppningsvis gå från "confinement" till bara nattligt utegångsförbud igen).</p><p>Siffrorna sjunker inte riktigt så lågt/snabbt som regeringen verkar vilja, men jag tror de får svårt att hålla folk inne/hemma över jul. Skillnaden mot i våras är att det sedan månadskiftet varit okej med individuell idrottsutövan utomhus, och att radien från hemmet utökats till 20 kilometer, så t.ex. gå på tur funkar nu.</p><p></p><p>(Jag har f.ö. flyttat från Val Thorens till Chamonix, men läget är som sagt identiskt i hela Frankrike just nu. Själv överväger jag att börja åka längdskidor, för det är tillåtet.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1209102, member: 77701"] [USER=118552]@kappakomplett[/USER] [USER=102471]@Hasse_Lindborg[/USER] Samma överallt i hela Frankrike: inga skidliftar och inga barer/restauranger förrän den 20:e januari. Beslutet är dock uppe för diskussion och slutgiltigt besked kommer eventuellt imorgon (och allra senast den 15/12 för då ska vi förhoppningsvis gå från "confinement" till bara nattligt utegångsförbud igen). Siffrorna sjunker inte riktigt så lågt/snabbt som regeringen verkar vilja, men jag tror de får svårt att hålla folk inne/hemma över jul. Skillnaden mot i våras är att det sedan månadskiftet varit okej med individuell idrottsutövan utomhus, och att radien från hemmet utökats till 20 kilometer, så t.ex. gå på tur funkar nu. (Jag har f.ö. flyttat från Val Thorens till Chamonix, men läget är som sagt identiskt i hela Frankrike just nu. Själv överväger jag att börja åka längdskidor, för det är tillåtet.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Nortlander och Slopetrotter i konkurs
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det.
Läs mer
Jag förstår
Topp