[Artikel] Ny topprestaurang behöver ett namn

[Artikel] Ny topprestaurang behöver ett namn
Ramundberget med sina helt galna 300 meters fallhöjd, vad sägs om... Extrem-Högalpin-Freeride-Toppstugan i Ramis? Hahahah. (Retas med en polare som har stuga där, som brukar tjöta om den grymma offpisten...300 m fallhöjd...sjuka dumpar...rena Valdez alltså!)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp