Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ny undersökning om alkoholvanor i skidbacken
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1277067" data-attributes="member: 163608"><p>Erkänner att jag "antog" att det var samma promillegräns för cyklister som bilister i trafiken. Har hört om bekanta som blivit av med körkortet när de tagit cykeln hem från krogen. Googlade nu och du har rätt.</p><p></p><p>Min bild av fylltrattar i skidbacken har druckit betydligt mer än en öl till lunchen. Och vissa kanske har fått lite extra mod/sämre omdöme och tar backar de inte ens behärskar i nyktert tillstånd.</p><p></p><p>Jag själv är absolut ingen absolist och tar gärna själv några öl och vin i slutet av dagen. Dömer inte folk som "firar" semester. Men gärna lite omdöme och självinsikt om det börjas pimpla shotsbrickor mitt på dagen och det ska tas några åk efter det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1277067, member: 163608"] Erkänner att jag "antog" att det var samma promillegräns för cyklister som bilister i trafiken. Har hört om bekanta som blivit av med körkortet när de tagit cykeln hem från krogen. Googlade nu och du har rätt. Min bild av fylltrattar i skidbacken har druckit betydligt mer än en öl till lunchen. Och vissa kanske har fått lite extra mod/sämre omdöme och tar backar de inte ens behärskar i nyktert tillstånd. Jag själv är absolut ingen absolist och tar gärna själv några öl och vin i slutet av dagen. Dömer inte folk som "firar" semester. Men gärna lite omdöme och självinsikt om det börjas pimpla shotsbrickor mitt på dagen och det ska tas några åk efter det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ny undersökning om alkoholvanor i skidbacken
Tillbaka
Topp