Artikel om skidresa för singlar? Snowlove/Happy Pancake. Spam!

la_grave

Aktiv medlem
För något år sedan har jag för mig att Freeride skrev en notis om en skidresa för singlar som arrangerades av "Snowlove" och/eller Happy Pancake? Någon som minns? Jag har googlat efter denna notis, men utan att hitta.

Jockemeister sa:
Hittade inget om freeride, men här är i alla fall "artikeln"

http://blog.se.happypancake.com/karleksnosant-boka-snow-love-franska-alperna

//Jocke
Exakt! Men visst skrev Freeride något om det? Eller var det någon enskild användare som nämnde det i någon forumpost? Nåväl, jag roade mig med att fylla i deras enkät för att se vad det var för slags frågor de ville ha svar på. Som tack för det fick jag idag följande meddelande

------------
Mindfulnessföreläsning 1 sep och workshophelg 26-27 sep

Hej i stugan!

Efter en fantastisk sommar har jag och Rosario sammanstrålat och efter att sett statistiken som visar att vårt gemensamma avsnitt 13 av podden kärleksroast är det mest lyssnade. Nu erbjuder vi vår andra mindfulnessföreläsning tillsammans om balanspunkter och karaktärsdrag med en twist för, 295kr.
Alla som har gått någon av de två föreläsningarna kan gå vår helgkurs 26-27e sep och dra av beloppet 295kr. Workshopen innehåller fördjupande teori, övningar och upplevelsebaserade moment inom mindfulness att du får dra av summan på 2795kr, till 2500kr och då ingår lunch båda dagarna.
Det går såklart att boka workshopen direkt för 2795kr, missa in det här tillfället via länken då det är begränsat antal platser.

Så varmt välkomna till min och Rosarios gemensamma föreläsning 1 september, vi startar prick 18.30 på the park 2tr på sveavägen 98, så kom gärna ätna och närvarande 18.20 J

Anmäl dig via länken:
För både workshop och föreläsningen.
https://lovetrip.typeform.com/to/M4TogW

Vi rekommenderar alla att lyssna på vårt avsnitt 13 av kärleksroast om ni vill veta mer:
www.acast.com/karleksroast

Spontanitet finns det plats för, vi har några platser kvar för er som vill bjuda med någon.
Det går bra att betala på plats med iZettle, via swish 0730813047 eller BG 366-5262 ARSIA

Med värme / Daniel Brodecki

Kärleksroast är podcasten som inspirerar DIG att identifiera och bli en drömpartner.

Kärlek & Relationer föreläsare och inspiratör
Brodecki Consulting
Sveavägen 98
Mail: daniel@brodecki.se
Tel +46-730 813047
Podcast: www.acast.com/karleksroast
Hemsida: www.brodecki.se
Linkedin: http://www.linkedin.com/pub/daniel-brodecki/15/788/53b

------------

1. Jävla hippies. Åk brant så ska du/ni få se på "mindfulness".

2. Ingenstans anger de var det fått adressen från. Och det fanns inga synliga villkor när man fyllde i enkäten att de skulle sälja adressen/jag klickade ur alla sådana alternativ.

3. Jävla hippies en gång till.

Vad jag kommer ihåg har Freeride aldrig skrivit om denna resa.

Tillbaka
Topp