Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] På jakt efter den bästa snön
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stain" data-source="post: 1153224" data-attributes="member: 75243"><p>av stain vbg: Visst är det super bra med guide, har varit på några resor från 2001-2005.Och prisnivån ligger från 8-14000 med 1-2 helikopter lyft, Jag åkte själv första gången och det mest positiva är ju att man träffar nya bekantskaper med samma brinnande intresse och man vet ju inte vad det för med sig i framtiden, Platser som jag besökt är LaThuie,Verbier, Engelberg och Stryn tidig sommar åkning. Åkningen är mycket bra på alla platser,både puder och bristande skare har vi haft, men som sakt det är Fostrande med variation, man få ta dagen i sin hand och bara vara glad....På resorna har det varit en del etablerade friåkare med som Extra guider,som delat med sig av sin kunskap. Och dom lokala guiderna har varit mycket bra,både svenskar som arbetar på plats och inhemska. Jag har träffat några sköna personer som jag har kontakt med, Vi är från Varberg-Sundsvall och Stockholm. Och vi har en helg i Åre v3 som vi försöker träffas och åka tillsamans. Nu är vi inte 20-25 längre?? men i sinet tror jag vi är kvar där när man får laggen under sig, Då skall det bara smattra under skidor och åkas puder ...... stain</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stain, post: 1153224, member: 75243"] av stain vbg: Visst är det super bra med guide, har varit på några resor från 2001-2005.Och prisnivån ligger från 8-14000 med 1-2 helikopter lyft, Jag åkte själv första gången och det mest positiva är ju att man träffar nya bekantskaper med samma brinnande intresse och man vet ju inte vad det för med sig i framtiden, Platser som jag besökt är LaThuie,Verbier, Engelberg och Stryn tidig sommar åkning. Åkningen är mycket bra på alla platser,både puder och bristande skare har vi haft, men som sakt det är Fostrande med variation, man få ta dagen i sin hand och bara vara glad....På resorna har det varit en del etablerade friåkare med som Extra guider,som delat med sig av sin kunskap. Och dom lokala guiderna har varit mycket bra,både svenskar som arbetar på plats och inhemska. Jag har träffat några sköna personer som jag har kontakt med, Vi är från Varberg-Sundsvall och Stockholm. Och vi har en helg i Åre v3 som vi försöker träffas och åka tillsamans. Nu är vi inte 20-25 längre?? men i sinet tror jag vi är kvar där när man får laggen under sig, Då skall det bara smattra under skidor och åkas puder ...... stain [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] På jakt efter den bästa snön
Tillbaka
Topp