[Artikel] Recension: Free Radicals Satisfaction Guaranteed

Redaktionen

Aktiv medlem
Freeride recenserar nya Free Radicals Satisfaction Guaranteed och konstaterar att skön tradition är bättre än krystad revolution.

Läs hela artikeln:

Att Sverre skulle åka på skidor som är 140 centimeter breda är väl lite väl att ta i?

nej.

längtar tills den dimper ned i brevlådan tillsammans med ett nummer av åka skidor.

"medan Sverre stompar landningar på sina 140 millimeter midjebreda skidor. Hårt!" Millimeter min vän. Och Jah Love är 140 mm bred i midjan... Det går inte att överdriva när det gäller Sverre:)

jag är rätt sugen faktiskt, fast det är väl ändå två veckor tills den kommer med tidningen?

Jag såg filmen igår på premiären i GBG. Den var riktigt bra tycker jag! Mycket skidglädje =D

Kanske inte var så jättebra skidfillm va? Ta tillbaks jeppe rönnbäck tills nästa.

Vi var på premiären igår och är nöjda med det vi såg. Kylan dök upp under dagen och fick oss i bra stämning inför vintern och premiären.

Det som fick mig tillbaka på noll stämning var att en liten satans fjortisbrud i vitt och svart snattade min egenhändigt virkade gråvit randiga mössa från skallen på mig och drog iväg. Den är oersättlig. Hoppas du mår bra. Jag har ögon på stan!!!

Menar ni att någon såg filmen igår??? Hmmm hoppas det var första gången ni var på premiären då ;)

haha MackanW måste vart dig jag köpte skateboard av ute i Sisjön igår:P Jobbigt det där med mössan. Nästan värre än att bli av med plånboken.

Skön film äntligen lite soft puder och lite mindre mindre åkning på trä och järn.
Skid film skall vara med skön snö.....

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp