[Artikel] Recension: Level 1 – Partly Cloudy

Redaktionen

Aktiv medlem
Årets skidfilmer har premiär i en rasande takt just nu, och det är baske mig inte lätt att hinna se alla. Men häromveckan gick Jeppenator och Hedda på filmpremiär i Stuvsta och beskådade Level 1:s senaste alster. Här är deras analys.

Läs hela artikeln:

Oj helsike så sugen på att se denna nu. välskrivet, roligt, skönt, fantastiskt, bra, wheeey liksom.

Kung jobb

Tycker inte att L1 var lika bra som de brukar vara. Millers och bibbys delar är inte alls upp till den standarden som man är van vid. "Greasy" brukade köra feta linjer fort och flytande med lite new-school trickery på naturliga hopp. Nu är det mer kicker->puder->kicker->puder....njaa.

I övrigt så tycker jag att Jeppe och Hedda är spot-on!

Köpte filmen på ITunes när den kom ut och har nog sett den 10-15ggr redan, riktigt bra film! Ahmets seg är helt sjukt grymt!

Jag tycker man fick den där chillkänslan av introt, och den håller i sig ett bra tag. Mellan mitten och slutet blir det lite segt dock, men tycker ändå att det är en väldigt bra film, kommer definitivt se den många gånger till.

Grym fil men hämtade ni popcorn medans Wiley körde? Det sjukaste jag sett sedan Idea

Såg precis färdigt filmen. Jag håller med er helt och hållet på alla delar förutom ang. Adam Delorme, som enligt mig, ska shredda reggae. Hans årliga segment i L1s filmer är faktiskt enda gången om året som jag lyssnar på reggae.. och så ska det vara! Vidare så undrar jag ifall jag sov en bit under filmen eller helt enkelt är bakom flötet, men vad har hänt med Hornbeck? Jag saknade hans part.

Jarle: Wiley föll offer för en stunds seghet och ofokus. Kollade på hans seg enskilt häromkvällen och då var det bättre.
Kiliam: Vet inte varför men jag tror inte att Hornbeck var med.
Angerbjorn: Det är bara jag som inte gillar den musikstilen, that's about it.

Tillbaka
Topp