Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Recension: Sherpas Cinema – Into The Mind
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 1183855" data-attributes="member: 88967"><p>Kanske bara är jag men tycker denna filmen inte alls är bra om man ska klassa den som skidfilm. Visst förstår jag poängen som ni skriver om att alla skidfilmer inte kan se likadana ut men en skidfilm ska väl ändå vara en skidfilm. Hur långt är introt med gubben som sitter och snurrar, seriöst så hinner man tröttna redan där... </p><p>Nej, denna filmen va inte alls i min smak. Hellre hälften så kort så att mer procent av filmen faktiskt varit åk och inte en gammal gubbe som snurrar på sin speldosa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 1183855, member: 88967"] Kanske bara är jag men tycker denna filmen inte alls är bra om man ska klassa den som skidfilm. Visst förstår jag poängen som ni skriver om att alla skidfilmer inte kan se likadana ut men en skidfilm ska väl ändå vara en skidfilm. Hur långt är introt med gubben som sitter och snurrar, seriöst så hinner man tröttna redan där... Nej, denna filmen va inte alls i min smak. Hellre hälften så kort så att mer procent av filmen faktiskt varit åk och inte en gammal gubbe som snurrar på sin speldosa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Recension: Sherpas Cinema – Into The Mind
Tillbaka
Topp