Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Recension: Sherpas Cinema – Into The Mind
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DirtyPigeon" data-source="post: 1183858" data-attributes="member: 131550"><p>Før att lindra (eller ær det øka) abstinensen infør vintersæsongen øppna jag plånkan och spendera 200 pjux på två skidfilmer: Into The Mind och Valhalla. </p><p>Båda ær filmade med mer i tanken æn skidåkare som shreddar sønder berg men jag blev besviken av Into The Mind och glad i Valhalla. Valhalla ær snyggt filmat och har fantastiska skidscener. ITM dock, ja, den skidåkning som sågs i Intron ær væll all den skidåkning som fanns. Men, Into The Mind kænns som en film (før det ær just vad det ær) som kræver sin tid. Jag minns att jag læmnade biografen efter att ha sett Kill Bill (1) undrandes vad fan det ær før skit jag har sett bara før att se den igen några månader senare. Det ær idag en av mina favoritfilmer. Kan jag då se Into The Mind som något nytt, då jag redan i All.I.Can såg det mesta av både den filosofiska biten (livet, døden, andningen osv) och det mesta av den i øgonfallande biten, kan jag se Into The Mind som en film som jag kommer børja uppskatta efter att ha sett den en andra och tredje gång. Eller kommer jag børja titta på den en andra gång och stænga av efter 15 min, kicka igång All.I.Can och inse att ITM ær helt enkelt en usel uppføljare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DirtyPigeon, post: 1183858, member: 131550"] Før att lindra (eller ær det øka) abstinensen infør vintersæsongen øppna jag plånkan och spendera 200 pjux på två skidfilmer: Into The Mind och Valhalla. Båda ær filmade med mer i tanken æn skidåkare som shreddar sønder berg men jag blev besviken av Into The Mind och glad i Valhalla. Valhalla ær snyggt filmat och har fantastiska skidscener. ITM dock, ja, den skidåkning som sågs i Intron ær væll all den skidåkning som fanns. Men, Into The Mind kænns som en film (før det ær just vad det ær) som kræver sin tid. Jag minns att jag læmnade biografen efter att ha sett Kill Bill (1) undrandes vad fan det ær før skit jag har sett bara før att se den igen några månader senare. Det ær idag en av mina favoritfilmer. Kan jag då se Into The Mind som något nytt, då jag redan i All.I.Can såg det mesta av både den filosofiska biten (livet, døden, andningen osv) och det mesta av den i øgonfallande biten, kan jag se Into The Mind som en film som jag kommer børja uppskatta efter att ha sett den en andra och tredje gång. Eller kommer jag børja titta på den en andra gång och stænga av efter 15 min, kicka igång All.I.Can och inse att ITM ær helt enkelt en usel uppføljare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Recension: Sherpas Cinema – Into The Mind
Tillbaka
Topp