Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkarparet – Mattias och Matilda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MHargin" data-source="post: 1183842" data-attributes="member: 75036"><p>Havreboll: Kul att hör att du gillar att cykla, då delar vi samma intresse, jag lägger själv otaliga mil bakom styret... Är även imponerad ifall du syr ihop kläderna i miljösynpunkt, dit har jag en bit kvar. Tror dock du har fått detta på bakfoten att jag anstränger mig åt andra håller, då känner du inte mig eller har fått rätt bild. Jag har en del resande vilket är ofrånkomligt med det jag håller på med, så om det är det du kräver att jag slutar med så är jag ledsen, blir tufft. Att jag äger en sportbil är väl det som talar emot mig, men då den är av nyare årsmodell är den nog inte sämre än de flesta äldre bilar. Vilket fall, jag är ingen expert eller guds bästa barn i detta område men jag gör mitt bästa på de punkter jag kan för att kompensera. Fortsätt sy och cykla, så kan du klappa dig själv på axeln när du flyger till Japan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MHargin, post: 1183842, member: 75036"] Havreboll: Kul att hör att du gillar att cykla, då delar vi samma intresse, jag lägger själv otaliga mil bakom styret... Är även imponerad ifall du syr ihop kläderna i miljösynpunkt, dit har jag en bit kvar. Tror dock du har fått detta på bakfoten att jag anstränger mig åt andra håller, då känner du inte mig eller har fått rätt bild. Jag har en del resande vilket är ofrånkomligt med det jag håller på med, så om det är det du kräver att jag slutar med så är jag ledsen, blir tufft. Att jag äger en sportbil är väl det som talar emot mig, men då den är av nyare årsmodell är den nog inte sämre än de flesta äldre bilar. Vilket fall, jag är ingen expert eller guds bästa barn i detta område men jag gör mitt bästa på de punkter jag kan för att kompensera. Fortsätt sy och cykla, så kan du klappa dig själv på axeln när du flyger till Japan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidåkarparet – Mattias och Matilda
Tillbaka
Topp