Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidindustrin, hallå från 2022!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wille1504" data-source="post: 1269576" data-attributes="member: 156543"><p>Finns redan. Just 22,5 finns dessutom till ruggigt bra pris i förra årets modell (bara färg som skiljer från årets).</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.salomon.com/sv-se/shop-emea/product/shift-pro-130-at.html#color=34074&size=28269[/URL]</p><p></p><p>Överlag verkar det finnas ett hyggligt urval av sådana pjäxor som skribenten söker, så det är nog snarare inköparna i Sverige man ska klaga på. </p><p></p><p>För övrigt håller jag inte med skribenten. Visst är det tråkigt att just den jackan inte finns i dammodell, men behöver man ens dammodell? I mitt tycke spelar jackans skärning inte så stor roll när man åker med ryggsäck eftersom jackan hålls på plats av ryggsäcken. Min nuvarande skidjacka panikköptes på rea när jag kom på att jag slarvat bort den gamla och är minst en storlek för stor. Troligen två. Att lavinryggsäcken inte fanns i kort rygglängd är dock bedrövligt.</p><p></p><p>I mitt tycke bör man inte se det som att det finns herr- och dammodeller utan istället som att det finns unisex- och dammodeller när det gäller pjäxor och skidor.</p><p></p><p>Antalet skidmodeller jag känner till som har runt 180 cm som kortaste längd kan jag räkna på en hand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wille1504, post: 1269576, member: 156543"] Finns redan. Just 22,5 finns dessutom till ruggigt bra pris i förra årets modell (bara färg som skiljer från årets). [URL unfurl="true"]https://www.salomon.com/sv-se/shop-emea/product/shift-pro-130-at.html#color=34074&size=28269[/URL] Överlag verkar det finnas ett hyggligt urval av sådana pjäxor som skribenten söker, så det är nog snarare inköparna i Sverige man ska klaga på. För övrigt håller jag inte med skribenten. Visst är det tråkigt att just den jackan inte finns i dammodell, men behöver man ens dammodell? I mitt tycke spelar jackans skärning inte så stor roll när man åker med ryggsäck eftersom jackan hålls på plats av ryggsäcken. Min nuvarande skidjacka panikköptes på rea när jag kom på att jag slarvat bort den gamla och är minst en storlek för stor. Troligen två. Att lavinryggsäcken inte fanns i kort rygglängd är dock bedrövligt. I mitt tycke bör man inte se det som att det finns herr- och dammodeller utan istället som att det finns unisex- och dammodeller när det gäller pjäxor och skidor. Antalet skidmodeller jag känner till som har runt 180 cm som kortaste längd kan jag räkna på en hand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidindustrin, hallå från 2022!
Tillbaka
Topp