Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidindustrin, hallå från 2022!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1270076" data-attributes="member: 175247"><p>Ja, är väl bra då att företagen lyssnar på sina kunder.</p><p>Endast så blir de långsiktigt framgångsrika. Jag tror du har missförstått mina inlägg, jag är varken för eller emot pjäxor med rosa fluff eller stålgrå design.</p><p>Blir bara förvånad när man verkar tro att företags produktutveckling styrs av ideologi eller stereotypa föreställningar i stället för kundfokus.</p><p>Sådana företag finns ju ibland förstås, men de blir sällan långlivade eller framgångsrika i en marknadsekonomi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1270076, member: 175247"] Ja, är väl bra då att företagen lyssnar på sina kunder. Endast så blir de långsiktigt framgångsrika. Jag tror du har missförstått mina inlägg, jag är varken för eller emot pjäxor med rosa fluff eller stålgrå design. Blir bara förvånad när man verkar tro att företags produktutveckling styrs av ideologi eller stereotypa föreställningar i stället för kundfokus. Sådana företag finns ju ibland förstås, men de blir sällan långlivade eller framgångsrika i en marknadsekonomi. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidindustrin, hallå från 2022!
Tillbaka
Topp