Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidindustrin, hallå från 2022!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lmk30" data-source="post: 1270922" data-attributes="member: 50635"><p>Personligen har jag inte haft några större problem att hitta skidor som passar längdmässigt då jag gillar att åka på rätt långa längder för min egen längd. Men tex finns ju inte BC corvus, navis eller ferox i längder som passar speciellt bra till någon under 160cm. </p><p></p><p>Jag tycker mig dock se en positiv trend i att de flesta tillverkare nu verkar erbjuda fler och fler skidor som passar för tjejer (och killar) under medellängd, en klart förbättring jämfört med för bara några år sedan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lmk30, post: 1270922, member: 50635"] Personligen har jag inte haft några större problem att hitta skidor som passar längdmässigt då jag gillar att åka på rätt långa längder för min egen längd. Men tex finns ju inte BC corvus, navis eller ferox i längder som passar speciellt bra till någon under 160cm. Jag tycker mig dock se en positiv trend i att de flesta tillverkare nu verkar erbjuda fler och fler skidor som passar för tjejer (och killar) under medellängd, en klart förbättring jämfört med för bara några år sedan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidindustrin, hallå från 2022!
Tillbaka
Topp