Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidprofessorn Stephan Drake
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonsbert" data-source="post: 1176392" data-attributes="member: 28873"><p>la_grave,</p><p>Tack för ditt "engagemang". Tyvärr verkar det som att du gick på en så kallad "nit" när det kommer till ditt skidköp;</p><p></p><p><a href="http://www.goode.com/skiconstruction.htm" target="_blank">http://www.goode.com/skiconstruction.htm</a></p><p></p><p>Det kan ju visserligen vara prepreg i de där små kolfiberlagren runt träkärnan. Var det det du menade?</p><p></p><p>Jag vet inte vilken sväng du tänker på, men oavsett, så förstår jag inte vad du menar. Det är självklart att man rekar "spåret" extremt noga, allt annat vore idioti. Sedan går det självklart på tok ändå ibland, men det är ju en risk som alla skidproffs är medvetna om. Brukar inte du reka ditt "spår"?</p><p></p><p>Om du läser artikeln lite noggrannare: "[...]att lätt kunna växla mellan att carva och slajda i puder[...]" Fast du kanske har provat dem och vet bättre?</p><p></p><p>Ja, kanske att han har förmågan att anpassa språket efter en målgrupp där du nog snarare hamnar i utkanten än mitt i.</p><p></p><p>Nästan så man blir sugen på att lägga in en smiley nu, men då hamnar jag väl i onåd på riktigt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonsbert, post: 1176392, member: 28873"] la_grave, Tack för ditt "engagemang". Tyvärr verkar det som att du gick på en så kallad "nit" när det kommer till ditt skidköp; [URL]http://www.goode.com/skiconstruction.htm[/URL] Det kan ju visserligen vara prepreg i de där små kolfiberlagren runt träkärnan. Var det det du menade? Jag vet inte vilken sväng du tänker på, men oavsett, så förstår jag inte vad du menar. Det är självklart att man rekar "spåret" extremt noga, allt annat vore idioti. Sedan går det självklart på tok ändå ibland, men det är ju en risk som alla skidproffs är medvetna om. Brukar inte du reka ditt "spår"? Om du läser artikeln lite noggrannare: "[...]att lätt kunna växla mellan att carva och slajda i puder[...]" Fast du kanske har provat dem och vet bättre? Ja, kanske att han har förmågan att anpassa språket efter en målgrupp där du nog snarare hamnar i utkanten än mitt i. Nästan så man blir sugen på att lägga in en smiley nu, men då hamnar jag väl i onåd på riktigt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Skidprofessorn Stephan Drake
Tillbaka
Topp