Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Sluta åk skidor i november
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1195299" data-attributes="member: 59050"><p>Just så! Jag kan också inte förstå människor, som vill spela några bollspel inomhus mitt på vintern i värmade dyra hallar! Handboll, basketboll etc. Varför kan de inte vänta på sommaren? Eller simhallar? Varför måste människor få simma inomhus i januari? Vad är meningen för det? (Och orkar inte ens tala om gym, crossfit klubbar etc. dumt)</p><p></p><p>Det vore ju bäst för alla att sluta bruka all slags utesport inomhus; eller åka skidor i November. November är ju den bästa månaden i året för att supa, också utomhus! Man kan fiska och supa hela året ute. På vintern kan man åka skidor, om man orkar, och på sommaren spela boll och simma, så enkelt är det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1195299, member: 59050"] Just så! Jag kan också inte förstå människor, som vill spela några bollspel inomhus mitt på vintern i värmade dyra hallar! Handboll, basketboll etc. Varför kan de inte vänta på sommaren? Eller simhallar? Varför måste människor få simma inomhus i januari? Vad är meningen för det? (Och orkar inte ens tala om gym, crossfit klubbar etc. dumt) Det vore ju bäst för alla att sluta bruka all slags utesport inomhus; eller åka skidor i November. November är ju den bästa månaden i året för att supa, också utomhus! Man kan fiska och supa hela året ute. På vintern kan man åka skidor, om man orkar, och på sommaren spela boll och simma, så enkelt är det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Sluta åk skidor i november
Tillbaka
Topp