Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] STF drar ned på öppettider och restaurangutbud på sina fjällstationer – för renarnas skull
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fati" data-source="post: 1284334"><p>Personligen tycker jag det är bra om STF tänker lite mer på helheten och inte bara på att öka utbudet och öka intäkter. Sylarna har blivit någonslags fjällhotel och nånting man ska hålla stort avstånd till, om man vill faktiskt uppleva fjället. Där tycker jag det är bra om man återvänder till det det nånsin har varit, dvs fjällstugor där man kan sova och laga mat.</p><p>Att man stänger Gåsen tycker jag är dåligt. Gåsen är mycket vackert belägen och, iaf på vintern, ett fint bas för topturer. Det beslutet tycker jag är mycket dåligt. MAn hade kunnat ytterligare anpassa öppettider så man inte stör kalvningen. Men annars upplevs renarna inte att de störs ycket av vandrarna.</p><p>Undrar om det hela blir bättre om nu fler tältar och bajsar överallt?</p><p>På sommaren blir det färre i jällen, som såklart är positivt,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fati, post: 1284334"] Personligen tycker jag det är bra om STF tänker lite mer på helheten och inte bara på att öka utbudet och öka intäkter. Sylarna har blivit någonslags fjällhotel och nånting man ska hålla stort avstånd till, om man vill faktiskt uppleva fjället. Där tycker jag det är bra om man återvänder till det det nånsin har varit, dvs fjällstugor där man kan sova och laga mat. Att man stänger Gåsen tycker jag är dåligt. Gåsen är mycket vackert belägen och, iaf på vintern, ett fint bas för topturer. Det beslutet tycker jag är mycket dåligt. MAn hade kunnat ytterligare anpassa öppettider så man inte stör kalvningen. Men annars upplevs renarna inte att de störs ycket av vandrarna. Undrar om det hela blir bättre om nu fler tältar och bajsar överallt? På sommaren blir det färre i jällen, som såklart är positivt, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] STF drar ned på öppettider och restaurangutbud på sina fjällstationer – för renarnas skull
Tillbaka
Topp