Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] STF drar ned på öppettider och restaurangutbud på sina fjällstationer – för renarnas skull
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1284486" data-attributes="member: 80520"><p>Min slutsats av att du påstår att "Svenskar får ingen särbehandling i Sverige" var att du bara verkar tycka att det är dåligt att diskutera politik när det inte är åsikter som sammanfaller med dina egna, precis som jag skrev från början. Rent hyckleri.</p><p></p><p>Du har tidigare stått fram med full identitet på FR, att jag (och andra) kommer ihåg vem du är har ingenting med moderator-status att göra. Jag har inte outat dig för än du explicit sa åt mig att göra det (och då försökt att hålla det så anonymt som möjligt i kontexten att förklara varför jag tar otroligt illa upp när du börjar dra in svenskar och svenskhet i en diskussion som över huvud taget inte har med det att göra).</p><p></p><p>Gällande åsikters få vara eller inte så står det var person sin fulla rätt ha vilka åsikter de vill - men också vem som helst annars att ha andra åsikter. Jag har full rätt att både anse och uttrycka att jag anser att en åsikt är förkastlig. Att bli motsagd är inte att bli censurerad.</p><p></p><p>Det är inte komplicerat som jag ser det - en person har skrivit något jag tycker är ett jävla skit och jag sa att jag tycker det är ett jävla skit. Sen fick jag tillåtelse/en uppmaning från personen att skriva rakt ut (eller i PM) vem den var, så jag förklarade i betydligt större detalj varför jag tyckte det personen sa var skit - men samtidigt försökte jag hålla det så anonymt som det gick.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1284486, member: 80520"] Min slutsats av att du påstår att "Svenskar får ingen särbehandling i Sverige" var att du bara verkar tycka att det är dåligt att diskutera politik när det inte är åsikter som sammanfaller med dina egna, precis som jag skrev från början. Rent hyckleri. Du har tidigare stått fram med full identitet på FR, att jag (och andra) kommer ihåg vem du är har ingenting med moderator-status att göra. Jag har inte outat dig för än du explicit sa åt mig att göra det (och då försökt att hålla det så anonymt som möjligt i kontexten att förklara varför jag tar otroligt illa upp när du börjar dra in svenskar och svenskhet i en diskussion som över huvud taget inte har med det att göra). Gällande åsikters få vara eller inte så står det var person sin fulla rätt ha vilka åsikter de vill - men också vem som helst annars att ha andra åsikter. Jag har full rätt att både anse och uttrycka att jag anser att en åsikt är förkastlig. Att bli motsagd är inte att bli censurerad. Det är inte komplicerat som jag ser det - en person har skrivit något jag tycker är ett jävla skit och jag sa att jag tycker det är ett jävla skit. Sen fick jag tillåtelse/en uppmaning från personen att skriva rakt ut (eller i PM) vem den var, så jag förklarade i betydligt större detalj varför jag tyckte det personen sa var skit - men samtidigt försökte jag hålla det så anonymt som det gick. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] STF drar ned på öppettider och restaurangutbud på sina fjällstationer – för renarnas skull
Tillbaka
Topp