Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] STF drar ned på öppettider och restaurangutbud på sina fjällstationer – för renarnas skull
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PisteCarver" data-source="post: 1284522" data-attributes="member: 175247"><p>Nej, häng inte upp er på det, säger du.</p><p>Är du ute efter att skapa konflikter genom generella påståenden utan belägg, eller vad är ditt syfte?</p><p>Du har nu mer än en gång skrivit den här typen av påståenden.</p><p>Har du egna erfarenheter och belägg av att det är så? Fram med dem i så fall.</p><p>Jag har under min karriär arbetat i ett antal olika företag, både i Sverige och internationellt, och har aldrig sett det du påstår. Det har alltid varit personers kompetens som har avgjort vilka jobb man får. Så har det också varit för alla personer som jag har rekryterat, att använda sådana urvalskriterier som du påstår finns vore direkt kontraproduktivt förutom att det är olagligt.</p><p></p><p>Du skrev tidigare i den här tråden att en del som skrivit inlägg här anser att inte alla som är svenska medborgare är svenskar. Ingen vad jag kan se har påstått något sådant. Varför skriver du då så?</p><p></p><p>Ja, [USER=155844]@fati[/USER] , jag känner inte dig och vet inte vem du är, men det <strong>intryck</strong> som du ger mig är att du verkar vilja skapa konflikter och motsättningar. Hoppas att jag har fel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PisteCarver, post: 1284522, member: 175247"] Nej, häng inte upp er på det, säger du. Är du ute efter att skapa konflikter genom generella påståenden utan belägg, eller vad är ditt syfte? Du har nu mer än en gång skrivit den här typen av påståenden. Har du egna erfarenheter och belägg av att det är så? Fram med dem i så fall. Jag har under min karriär arbetat i ett antal olika företag, både i Sverige och internationellt, och har aldrig sett det du påstår. Det har alltid varit personers kompetens som har avgjort vilka jobb man får. Så har det också varit för alla personer som jag har rekryterat, att använda sådana urvalskriterier som du påstår finns vore direkt kontraproduktivt förutom att det är olagligt. Du skrev tidigare i den här tråden att en del som skrivit inlägg här anser att inte alla som är svenska medborgare är svenskar. Ingen vad jag kan se har påstått något sådant. Varför skriver du då så? Ja, [USER=155844]@fati[/USER] , jag känner inte dig och vet inte vem du är, men det [B]intryck[/B] som du ger mig är att du verkar vilja skapa konflikter och motsättningar. Hoppas att jag har fel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] STF drar ned på öppettider och restaurangutbud på sina fjällstationer – för renarnas skull
Tillbaka
Topp